.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعزام هوايي زائران به كربلا از مازندران

مدیر حج و زیارت مازندران با اعلام اینکه هر هفته زائران مازندران با سفر هوایی به عتبات عالیات اعزام می‌شوند، خاطرنشان کرد: این پرواز با ظرفیت 140 نفر و یک پرواز فوق‌العاده نیز روز یکشنبه سوم مهرماه به سمت بغداد حرکت می‌کند.
به گزارش فارس حبیب‌الله ساداتی در دیدار کارگزاران حج استان با نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اشاره به ایجاد دانشگاه علمی و کاربردی حج در مازندران اظهار داشت: در حال حاضر دانشجویان نیز در مقطع کاردانی در حال تحصیل هستند.
وی با اشاره به تهیه زمین در منطقه چپکرود جویبار برای احداث زمین دانشگاه علمی کاربردی حج اظهار امیدواری کرد: در حال رایزنی برای تملک زمین تهیه شده و انجام عملیات اجرایی آن هستیم.
مدیر حج و زیارت مازندران با اعلام اینکه هر هفته زائران مازندران با سفر هوایی به عتبات عالیات اعزام می‌شوند، خاطرنشان کرد: این پرواز با ظرفیت 140 نفر و یک پرواز فوق‌العاده نیز روز یکشنبه سوم مهر ماه به سمت بغداد حرکت می‌کند.
وی به برگزاری همایش سراسری زائران حج در مهر ماه سال جاری اشاره کرد و بیان داشت: مازندران با اعزام 53 هزار حاجی در سال 90 رتبه چهارم را به لحاظ جمعیت زائران در کشور به خود اختصاص داد.
مدیر حج و زیارت مازندران با اشاره به اعزام 500 طلبه و دانشجو به مراسم حج از اعزام 500 زوج جوان که مراسم عقد خود را سفر حج انجام دادند، خبر داد.
وی اذعان داشت: حدود 300 نفر از زائران مازندرانی امسال خارج از نوبت به حج تمتع اعزام می‌شوند و حدود 5 هزار زائر به سفر معنوی حج تمتع مشرف می‌شوند.
وی تعداد کل کاروان‌های حج تمتع در مازندران در سال جاری را حدود 30 کاروان علام و خاطرنشان کرد: مازندران به لحاظ تعداد کاروان‌های حج تمتع نیز رتبه چهارم را به خود اختصاص داد.
مدیر حج و زیارت مازندران خاطرنشان کرد: کاروان‌های حج تمتع در استان دارای ظرفیت‌هایی از جمله 95 نفره ، 125 نفره ، 145 نفره ، 175 نفره و 195 نفره است که ظرفیت بیشتر کاروان‌های مازندران 145 نفره است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر مشخصات 5 هزار و 700 شهید تحت عنوان « همسفر آسمانی» تهیه شد که زائران در سفر معنوی حج برای شهدا طواف مستحبی انجام می‌دهند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.